ΑΕΚ: Πέρασαν από εργομετρικά οι ποδοσφαιριστές (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)
Ολοκληρώθηκαν οι εργομετρικές εξετάσεις των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση.




Ο Κύπριος κόουτς κράτησε μόλις τέσσερις στην ενδεκάδα τους Φαμπιάνο, Ανσαριφάρντμ, Σράντι και Παναγιώτου.
Τα νέα πρόσωπα είναι οι Μάθιους, Γιούστε, Λέτσιακς, Μπασιρού, Ντισκερούντ, Κακουλλής και Λοϊζου. Στον πάγκο έμειναν οι Κίτσος, Ζαχαρίου, Λανγκ, Μπεσεντίν, Μίλετιτς και Χάμπος που είχαν αγωνιστεί βασική κόντρα στην ΑΕΚ, ενώ ο Κούσουλος είναι εκτός αποστολής.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις