ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ
Ο όμιλος ΣΚΑΪ απέκτησε τα δικαιώματα του πρωταθλήματος μπάσκετ μετά από ψηφοφορία που έγινε σήμερα, με όλες τις ομάδες να τάσσονται υπέρ τη πρότασής του.




Πρόκειται για τον Κούσουλο και τον Μπέζους.
Ο πρώτος είδε την κίτρινη κάρτα στο 63΄ και ο δεύτερος στο 73΄, σχεδόν μόλις μπήκε στο ματς ως αλλαγή!
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις