Αναβλήθηκε η πρώτη ανοιχτή προπόνηση και ο αγιασμός της ΑΕΚ
Αναβολή στην προγραμματισμένο Αγιασμό και την ανοικτή προπόνηση που είχε προγραμματιστεί για την Παρασκευή από την ΑΕΚ σύμφωνα με επίσημη ενημέρωση.




Στις εγκαταστάσεις του Ολυμπιακού στου Ρέντη έδωσε το «παρών» ο Βαγγέλης Μαρινάκης.
Σύμφωνα με πληροφορίες, που μετέδωσε ο Κώστας Νικολακόπουλος στον bwinΣΠΟΡ FM 94,6, ο ισχυρός άνδρας των «ερυθρόλευκων» βρέθηκε στο προπονητικό κέντρο των «ερυθρόλευκων» και είχε συνομιλία με τους παίκτες της ομάδας ενόψει της δύσκολης συνέχειας στα playoffs της Stoiximan Super League.
Ο κ. Μαρινάκης, όμως, τα είπε και με τον Μίτσελ, ο οποίος παραιτήθηκε και αποχωρεί από τον σύλλογο, αλλά και με τον Ζοσέ Ανιγκό, που θα καθίσει στον πάγκο του Ολυμπιακού στο κρίσιμο ντέρμπι της Τετάρτης (05/04) με τον ΠΑΟΚ.
sport-fm.gr
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις