Το συγκινητικό «αντίο» του Ζοάο Μάριο στον Ολυμπιακό μετά από δύο χρόνια
Με ανάρτησή του στα social media o Ζοάο Μάριο είπε το "αντίο" του στον Ολυμπιακό.




Ξεχάσαμε ωστόσο τις καλοκαιρινές εξελίξεις. Το ότι οι περισσότεροι διαιτητές, που «παίζουν» ματς στην πρώτη κατηγορία, έχουν αποχωρήσει από τον Σύνδεσμο και ουσιαστικά τέθηκαν υπό την ομπρέλα της ΚΟΠ.
Τούτο σημαίνει, ότι η επιτροπή υπό τον Γιώργο Πάπουτσο, δεν είχε υποχρέωση να εκδώσει ανακοίνωση στήριξης και αλληλεγγύης στα πρώην μέλη τους.
Ούτε από την Ομοσπονδία, έχει συγκινηθεί κάποιος μέχρι στιγμής, γεγονός που προκαλεί εντύπωση.
Οι διαιτητές που δέχθηκαν τις επιθέσεις, δεν έχουν παράπονο που δεν τους στηρίζει δεόντως ο «εργοδότης» τους;
Π.Χ.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις