«Μια ανάσα από την Ομόνοια ο Κάρνιτσικ»
Σύμφωνα με δημοσίευμα της σλοβενικής ιστοσελίδας ekipa.svet24, Ζαν Κάρνιτσνικ έχουν φτάσει σε καταρχήν συμφωνία.




Ο αρχηγός του ΟΦΗ δέχτηκε την έβδομη κίτρινη κάρτα του στη σεζόν στο παιχνίδι με τον Ιωνικό (0-2), κάτι που σημαίνει ότι θα πρέπει να εκτίσει τιμωρία δύο αγωνιστικών.
Αυτή θα αφορά στα ισάριθμα τελευταία ματς της κανονικής διάρκειας απέναντι στην ΑΕΚ (εντός) και τον Λεβαδειακό (εκτός).
Σημειώνεται ότι με την Ένωση έχει δηλωθεί να εκτίσει και ο Περέα, ενώ στη Λιβαδειά θα απουσιάσει επίσης λόγω καρτών ο Μεγιάδο.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις