«Καθάρισε ο πρώτος γουμάς, είναι γνωστό το κύκλωμα – Αναμένω το πόρισμα της Επιτροπής Δεοντολογίας»

«Καθάρισε ο πρώτος γουμάς, είναι γνωστό το κύκλωμα – Αναμένω το πόρισμα της Επιτροπής Δεοντολογίας»

Μήνυμα στα social media από τον Γενικό Αρχηγό του Ολυμπιακού, Χριστόφορο Τορναρίτης.

«Έχω μιλήσει εδώ και καιρό για δυο γουμάδες… Έχω ήδη στείλει επιστολή και στην ΚΟΠ και στην επιτροπή δεοντολογίας για το θέμα αλλά και για πολλά αλλά τα οποία αναμένω το πόρισμα. Σύντομα η βρωμιά θα καθαρίσει… Έχω καταθέσει στοιχεία εδώ και δυο χρόνια. Την πρώτη φορά διέλυσε η επιτροπή λόγω παραίτησης του Προέδρου Παπαχαραλάμπους. Τώρα αναμένουμε την δεύτερη έρευνα. Είναι γνωστό το κύκλωμα αλλά και με ποιους τρόπους δουλεύουν. Καθάρισε ο πρώτος γουμάς που ήταν και ο πιο δύσκολος. Πάμε στον δεύτερο».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ολυμπιακός: Τι είπε ο Μοντέρο για τους ερυθρόλευκους, όταν ρωτήθηκε από ισπανικό Μέσο

Ολυμπιακός: Τι είπε ο Μοντέρο για τους ερυθρόλευκους, όταν ρωτήθηκε από ισπανικό Μέσο

Ο Γιαν Μοντέρο φιλοξενήθηκε σε εκπομπή του ισπανικού KQ94.5 όπου δέχθηκε ερώτηση σχετικά με τη διαφαινόμενη μεταγραφή του στον Ολυμπιακό. Η απάντηση του Δομινικανού.