Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!
Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.




Λόρια, Μπαϊσίνιο, Κορέια, Τεχέρα, Φερέιρα, Παρούτης, Αντονίν, Αντωνίου, Σάμπο, Χάρογιαν, Ιωάννου
Στον πάγκο: Παπαδόπουλος, Κεραυνός, Αντωνιάδης, Εμπραλίτζε, Πάντσεον, Κορέα, Κωνσταντίνου, Χριστοφή
*5 αλλαγές σε σχέση με το ματς κυπέλλου:Φερέιρα, Παρούτη, Αντωνίου, Αντονίν, Χάρογιαν αντί Αντωνιάδη, Γουαρίς, Κορέα, Χριστοφή, Αμπαρτζουμιάν.
*Ντεμπούτο στο αρχικό σχήμα ο Αντονίν
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις