Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!
Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.




«Ο Ολυμπιακός Λευκωσίας ανακοινώνει την κοινή συναινέση λύση της συνεργασίας με τον ποδοσφαιριστή Saša Marković.
Ο Saša φόρεσε τη φανέλα του Ολυμπιακού σε 8 παιχνίδια, αγωνιζόμενος σε 4 παιχνίδια ως βασικός και 4 ως αλλαγή.
Saša σ’ ευχαριστούμε για την προσφορά σου στην ομάδα και σου ευχόμαστε ό,τι καλύτερο τόσο σε επαγγελματικό όσο και σε προσωπικό επίπεδο».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις