Επιστολή ΚΟΠ για ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ομάδας από το Πρωτάθλημα Γυναικών

Επιστολή ΚΟΠ για ΑΠΟΧΩΡΗΣΗ ομάδας από το Πρωτάθλημα Γυναικών

Καθόλου καλά δεν μπήκε το 2023 για το πρωτάθλημα γυναικών, αφού έχουμε αποχώρηση ομάδας λίγο πριν τη λήξη της κανονικής διάρκειας του πρωταθλήματος.

Μετά τα πολλά προβλήματα από την αρχή της σεζόν, με σημερινή της επιστολή, η Πάφος Γεροσκήπου FC, ενημέρωσε την ΚΟΠ ότι αποχωρεί από το πρωτάθλημα γυναικών.

Με τη σειρά της η Ομοσπονδία έστειλε επιστολή στα υπόλοιπα Σωματεία όπου ενημέρωσε για την αποχώρηση της Παφιακής ομάδας.

Πλέον θα έχει μεγάλο ενδιαφέρον να δούμε τι θα γίνει με την 2η φάση του πρωταθλήματος, μετά την αποχώρηση της Πάφος Γεροσκήπου FC, και πως αυτή θα διεξαχθεί.

Πηγή: www.ginekio.com

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το Πράσινο Ακρωτήρι κοίταξε στα μάτια και την Ουρουγουάη, πήρε την ισοπαλία (2-2) και έμεινε ολοζώντανο στη μάχη της πρόκρισης για τους «32», ενώ η σελέστε θα παίξει τα ρέστα της κόντρα στην Ισπανία.