ΑΔΑΜΟΣ: «Μας αξίζει η άνοδος - Οι άλλοι παίζουν φιλικά, οι κόκκινοι φάκελοι δεν έρχονται τυχαία»
Ο Εκτελεστικός Γραμματέας της Ομόνοιας 29ης Μαΐου, Αδάμος Ευσταθίου, πιστεύει ότι η ομάδα του αξίζει την άνοδο στην Α΄ κατηγορία και αναφέρει τους λόγους.

