Πρώτο ραντεβού στους τελικούς για ΑΕΛ και Αναγέννηση
Για δεύτερη συνεχόμενη χρονιά Αναγέννηση Γερμασόγειας και ΑΕΛ θα διεκδικήσουν τον τίτλο στο πρωτάθλημα ΟΠΑΠ Γυναικών, με τη σειρά των τελικών να αρχίζει από την Τετάρτη, 8 Μαρτίου, στις 19:00, στο στάδιο «Νίκος Σολομωνίδης».

