Πήρε το προσφυγικό ντέρμπι η Ανόρθωση
Με νίκη για την Ανόρθωση ολοκληρώθηκε το πρώτο χρονικά παιχνίδι της Κυριακής, ανάμεσα στην Ανόρθωση και στην ΠΑΕΕΚ, παιχνίδι που έγινε στην αίθουσα της 2ης τεχνικής σχολής Λεμεσού σε παιχνίδι για την 9η αγωνιστική της ΟΠΑΠ Basket League.

