ΓΚΑΓΙΕΧΟ: «Στο πρώτο ημίχρονο ήμασταν βιαστικοί, δεν μπορέσαμε να κάνουμε αυτά που έπρεπε»
Δείτε τι δήλωσε στη συνέντευξη Τύπου στο «Αντώνης Παπαδόπουλος», μετά το τέλος του αγώνα ανάμεσα στην Ανόρθωση και τον Εθνικό Άχνας, ο προπονητής της Αμμοχωστιανής ομάδας, Νταβίντ Γκαγιέχο.

