Μπορεί η Ιορδανία να ολοκλήρωσε την ιστορική πρώτη συμμετοχή της σε τελική φάση Παγκοσμίου Κυπέλλου με ήττα 3-1 από την Αργεντινή, όμως οι φίλαθλοί της χάρισαν μοναδικές στιγμές στήριξης και πάθους στο κέντρο του Αμμάν.
Χιλιάδες φίλαθλοι συγκεντρώθηκαν στο ιστορικό Ρωμαϊκό Αμφιθέατρο της πρωτεύουσας της Ιορδανίας, όπου παρακολούθησαν την αναμέτρηση σε γιγαντοοθόνη.
Με σημαίες, παραδοσιακές κεφιγιέδες, καπνογόνα και ασταμάτητα συνθήματα, δημιούργησαν εντυπωσιακή ατμόσφαιρα, ζώντας κάθε στιγμή του αγώνα απέναντι στην παγκόσμια πρωταθλήτρια.
Οι αντιδράσεις των φιλάθλων αποτύπωσαν την αγωνία, τον ενθουσιασμό αλλά και την υπερηφάνεια για την πορεία της εθνικής ομάδας στη διοργάνωση.
Άνδρες με παραδοσιακές στολές, νεαροί που μοίραζαν σημαίες πριν από τη σέντρα και εκατοντάδες οικογένειες έδωσαν ξεχωριστό χρώμα στη βραδιά, μετατρέποντας το Ρωμαϊκό Αμφιθέατρο σε μία μεγάλη ποδοσφαιρική γιορτή.
Στον αγωνιστικό χώρο, η Αργεντινή επικράτησε με 3-1, ολοκλήρωσε με το απόλυτο των νικών τη φάση των ομίλων και προκρίθηκε στους «32», με τους Τζιοβάνι Λο Σέλσο, Λαουτάρο Μαρτίνες και Λιονέλ Μέσι να βρίσκουν δίχτυα.
Η ομάδα του Λιονέλ Σκαλόνι θα αντιμετωπίσει στη συνέχεια το Πράσινο Ακρωτήρι, ενώ η Ιορδανία αποχαιρέτησε τη διοργάνωση έχοντας αφήσει θετικές εντυπώσεις και σκοράροντας σε όλα τα παιχνίδια της.
Δείτε τις φωτογραφίες του Associated Press από τη μοναδική ατμόσφαιρα που δημιούργησαν οι φίλαθλοι της Ιορδανίας στο Αμμάν:








Πηγή: sport-fm.gr