Να διευκρινίσουμε (επειδή αρκετοί το παρερμήνευσαν) ότι ο Αγγλος στόπερ έχει συμβόλαιο για άλλο ένα χρόνο με τον Άρη.
Εκείνο που βγήκε από ενημερωμένη πηγή, είναι ότι ο ιδιοκτήτης του Άρη Νικ Βοσκομποϊνίκοφ τα βρήκε με τον παίχτη…
* Έρχεται "βόμβα" Γκόλντσον...
Για να πληρωθεί μεγάλο μέρος του ποσού (που προνοεί η σύμβαση του για τη σεζόν 2026-27) και να διακοπεί πρόωρα η συνεργασία τους. Ακούγεται ότι θα τον πληρώσει τα 2/3 της μισθοδοσίας του για τη νέα χρονιά…
Έχει ανοίξει γραμμή επικοινωνίας εδώ και μέρες με τον ηγέτη του ποδοσφαιρικού Απόλλωνα Νίκο Κίρζη. Δεν ξέρουμε ακριβώς τα ποσά, αλλά ο 33χρονος Άγγλος σέντερ μπακ, φέρεται να είπε ήδη το «ναι».
Ο Γκόλντσον ήταν ο πιο ακριβοπληρωμένος παίχτης του Άρη τις δυο προηγούμενες σεζόν. Το κασέ του ήταν γύρω στο ένα εκατομμύριο ετησίως!
Π.Χ.