Οι "πλάτες" του Βρυωνίδη στο "Παλάτι"...
Σε πρωινή ανάρτηση, είχαμε διερωτηθεί κατά πόσον επίκειται «καρατόμηση» του αθλητικού δικαστή της ΚΟΠ ενόψει και της συνεδρίας της εκτελεστικής…




Τι είπε:
«Εκτιμώ πάρα πολύ τα μηνύματα που έχω λάβει από συνεργάτες και ποδοσφαιριστές από την Ανόρθωση. Ήμουν πολύ χαρούμενος που είχα δύο θητείες στην ομάδα, καταλαβαίνω το να είναι στεναχωρημένος κάποιος και αυτό σημαίνει ότι εκτίμησαν την δουλειά μου. Έτσι είναι το ποδόσφαιρο. Δεν έχω παραβεί οποιοδήποτε κανόνα, πήρα την απόφαση να συνεχίσω στην ΑΕΚ».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις