ΔΥΝΑΤΗ ανάρτηση Γκάρι Ροντρίγκες προς Απολλωνίστες!

ΔΥΝΑΤΗ ανάρτηση Γκάρι Ροντρίγκες προς Απολλωνίστες!

Τον απολογισμό της σεζόν αλλά και το μήνυμα για την επόμενη χρονιά έστειλε ο Γκάρι Ροντρίγκες του Απόλλωνα με ανάρτηση του στα σόσιαλ.

H ανάρτηση του:

«Ένα απογοητευτικό τέλος στη σεζόν με την ήττα στον τελικό του Κυπέλλου.

Παρ’ όλα αυτά, είμαι περήφανος για όσα πετύχαμε μαζί αυτή τη χρονιά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπαίκτες μου, τους προπονητές, το τεχνικό επιτελείο και όλους στον Απόλλωνα για τη σκληρή δουλειά και τη στήριξη.

Και ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στους φιλάθλους μας. Η στήριξή σας καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν σήμαινε τα πάντα για εμάς.

Θα μάθουμε από αυτή την εμπειρία, θα εξελιχθούμε και θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί».

 

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Στέψη ή παράταση: Την Τετάρτη το Game 4 των τελικών

Στέψη ή παράταση: Την Τετάρτη το Game 4 των τελικών

Ο Ολυμπιακός επικράτησε του Παναθηναϊκού στο Game 3 των τελικών με 102-92 και η σειρά μεταφέρεται για δεύτερη και τελευταία φορά στο "T-Center".