Στέψη ή παράταση: Την Τετάρτη το Game 4 των τελικών
Ο Ολυμπιακός επικράτησε του Παναθηναϊκού στο Game 3 των τελικών με 102-92 και η σειρά μεταφέρεται για δεύτερη και τελευταία φορά στο "T-Center".




H ανάρτηση του:
«Ένα απογοητευτικό τέλος στη σεζόν με την ήττα στον τελικό του Κυπέλλου.
Παρ’ όλα αυτά, είμαι περήφανος για όσα πετύχαμε μαζί αυτή τη χρονιά. Ένα μεγάλο ευχαριστώ στους συμπαίκτες μου, τους προπονητές, το τεχνικό επιτελείο και όλους στον Απόλλωνα για τη σκληρή δουλειά και τη στήριξη.
Και ένα ιδιαίτερο ευχαριστώ στους φιλάθλους μας. Η στήριξή σας καθ’ όλη τη διάρκεια της σεζόν σήμαινε τα πάντα για εμάς.
Θα μάθουμε από αυτή την εμπειρία, θα εξελιχθούμε και θα επιστρέψουμε πιο δυνατοί».
View this post on Instagram
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις