Δριμεία επίθεση της Ατλέτικο στη Ρεάλ: «Μας κάνετε να γελάμε ακόμα περισσότερο και από την Μπαρτσελόνα»
Μετά τα emojis γέλιου, η Ατλέτικο Μαδρίτης προχώρησε σε ανακοίνωση με πολύ έντονο ύφος προς τη Ρεάλ Μαδρίτης!




«Τι νύχτα και τι ομάδα!
Είμαι περήφανος για τους παίκτες μου, το τεχνικό επιτελείο, το υπόλοιπο προσωπικό και τους οπαδούς μας που στάθηκαν δίπλα μας μέχρι το τέλος.
Ένα μεγάλο ευχαριστώ στη διοίκηση: τον Sergey, τον Roman, τον Cristiano, τον Rodolfo, καθώς και στους εκπροσώπους μου, Hugo και Bruno.
Αυτό το τρόπαιο ανήκει σε όλους στον σύλλογο και σε όλους όσοι πίστεψαν σε εμένα και στην ομάδα μας!»
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις