Δριμεία επίθεση της Ατλέτικο στη Ρεάλ: «Μας κάνετε να γελάμε ακόμα περισσότερο και από την Μπαρτσελόνα»
Μετά τα emojis γέλιου, η Ατλέτικο Μαδρίτης προχώρησε σε ανακοίνωση με πολύ έντονο ύφος προς τη Ρεάλ Μαδρίτης!




Αναλυτικά:
«Είμαι πολύ χαρούμενος. Είναι πολύ σημαντικός αυτός ο τίτλος. Ήταν μία δύσκολη σεζόν για την ομάδα και αυτός ο τίτλος δίνει χαρά στην ομάδα, στον κόσμο, σε εμάς, στη διοίκηση, σε όλους και θα παλέψουμε στο Europa League. Ρίσκαρα πολλά για να έρθω στην Κύπρο και να υπογράψω για ένα μήνα. Με βοήθησαν οι παίκτες να πάρουμε το κύπελλο. Αν είναι στο χέρι μου, θέλω να μείνω στην Πάφο».
Για το τι έγινε με την ένταση στο τέλος: «Πήγα να χωρίσω τον Μοράις με κάποιον από τον πάγκο του Απόλλωνα, άκουσα κι εγώ κάτι στο αυτί μου, αντέδρασα και αποβλήθηκα».
Δείτε όλα όσα είπε, στο πιο κάτω βίντεο:
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις