Ζήτησαν το Κύπελλο: Το μήνυμα των οπαδών του Απόλλωνα μετά το ντέρμπι! (ΒΙΝΤΕΟ)

Ζήτησαν το Κύπελλο: Το μήνυμα των οπαδών του Απόλλωνα μετά το ντέρμπι! (ΒΙΝΤΕΟ)

Μετά το τελικό σφύριγμα στο «ΑΛΦΑΜΕΓΑ», η απογοήτευση για την ήττα από την Ομόνοια παραχώρησε γρήγορα τη θέση της στο σύνθημα για τη μεγάλη πρόκριση.

Οι φίλοι του Απόλλωνα, αναγνωρίζοντας την προσπάθεια των παικτών του Λοσάδα, έστειλαν ξεκάθαρο μήνυμα ενόψει της συνέχειας και ζήτησαν το Κύπελλο.

Το μυαλό όλων στη Λεμεσό βρίσκεται πλέον αποκλειστικά στον επαναληπτικό της Τετάρτης απέναντι στον ΑΠΟΕΛ. Με το υπέρ τους 4-2 από το πρώτο παιχνίδι, οι «γαλάζιοι» έχουν το πάνω χέρι, όμως ο κόσμος ζήτησε απόλυτη συγκέντρωση για να σφραγιστεί το εισιτήριο για τον τελικό.

Η κατάκτηση του τροπαίου αποτελεί τον μεγάλο στόχο της χρονιάς και η στήριξη των οπαδών στην ομάδα ήταν το καλύτερο «ντοπάρισμα» πριν από τη μεγάλη μάχη.

Δείτε το βίντεο του ThemaSports

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Στέψη ή παράταση: Την Τετάρτη το Game 4 των τελικών

Στέψη ή παράταση: Την Τετάρτη το Game 4 των τελικών

Ο Ολυμπιακός επικράτησε του Παναθηναϊκού στο Game 3 των τελικών με 102-92 και η σειρά μεταφέρεται για δεύτερη και τελευταία φορά στο "T-Center".