Πρόστιμο στη Νέα Σαλαμίνα για... ζιβανίες, μπύρες και βότκες στην κερκίδα!

Πρόστιμο στη Νέα Σαλαμίνα για... ζιβανίες, μπύρες και βότκες στην κερκίδα!

Η Νέα Σαλαμίνα τιμωρήθηκε με πρόστιμο αφού οπαδοί της κατανάλωσαν αλκοόλ (ζιβανίες, βότκα, μπύρες) στην κερκίδα, στον αγώνα με την ΠΑΕΕΚ.

*Καταγγελία κατά της ΝΕΑΣ ΣΑΛΑΜΙΝΑΣ Αμμοχώστου:
(α) για κατανάλωση οινοπνευματωδών ποτών (ζιβανίες, βότκα, μπύρες) από οπαδούς της ομάδας, κατά παράβαση του άρθρου 7 του Κεφ. VII της Προκήρυξης Πρωταθλήματος Β Κατηγορίας  2025/2026. 
Απόφαση: Πρόστιμο.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ούτε η δίωρη διακοπή σταμάτησε την καταιγίδα... Εμπαπέ: Καθάρισε με τριάρα η Γαλλία! (ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ)

Ούτε η δίωρη διακοπή σταμάτησε την καταιγίδα... Εμπαπέ: Καθάρισε με τριάρα η Γαλλία! (ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ)

Οι «τρικολόρ» δεν επηρεάστηκαν από τη δίωρη διακοπή λόγω κακοκαιρίας, επικράτησαν 3-0 του Ιράκ και εξασφάλισαν την πρόκριση στους «32», με τον Εμπαπέ να είναι και πάλι ο μεγάλος πρωταγωνιστής.