Έδωσαν τα χέρια για τη μεταγραφή του Μπα!
Θέμα χρόνου είναι η ολοκλήρωση του deal για τη μεταγραφή του ποδοσφαιριστή του ΑΠΟΕΛ, Αλγκασίμ Μπα στη Ντιναμό Τιφλίδας του Τιμούρ Κετσπάγια.




Ο Γουίλι Σεμέδο, πανευτυχής για το χατ-τρικ που "σφράγισε" το σπουδαίο διπλό, πήρε την μπάλα του αγώνα ως ενθύμιο της ιστορικής του εμφάνισης.
Πόζαρε γεμάτος χαμόγελο στον φακό, έχοντας μόλις υπογράψει μία από τις πιο καθοριστικές νίκες της Ομόνοιας στη σεζόν.
Δείτε φωτογραφίες:
![]()
![]()
![]()
![]()
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις