ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ για «Ηλίας Πούλλος» και νέο γήπεδο

ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ για «Ηλίας Πούλλος» και νέο γήπεδο

Ο πρόεδρος της Ομόνοιας στο χριστουγεννιάτικο μήνυμα αναφέρθηκε στα έργα υποδομής.

«Αρκετή πρόοδος σημειώθηκε και στα έργα υποδομής. Έχουμε ολοκληρώσει την πρώτη φάση αναβάθμισης του «Ηλίας Πούλλος» με νέες σύγχρονες κτηριακές εγκαταστάσεις και τώρα βρίσκεται σε εξέλιξη η δεύτερη φάση πλήρους ανακαίνισης και εκσυγχρονισμού των παλαιών εγκαταστάσεων. Επιπλέον, έχουμε προχωρήσει αρκετά και τις απαιτούμενες γραφειοκρατικές διαδικασίες που αφορούν την ανέγερση του ιδιόκτητου γηπέδου μας και των υπόλοιπων έργων που θα γίνουν στην περιοχή και μέσα στο νέο έτος θα είμαστε σε θέση να δώσουμε εικόνα στο όλο εγχείρημα.»

Το Χριστουγεννιάτικο μήνυμα Παπασταύρου: «Άλλη μια χρονιά γεμάτη προκλήσεις και συναισθήματα ολοκληρώνεται»

 

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

DEAL με Κούτσακο - Η ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ

DEAL με Κούτσακο - Η ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ

Η ανακοίνωση του ΑΠΟΕΛ για την επέκταση της συνεργασίας με τον Νικόλα Κούτσακο.