Καλωσόρισμα από Ομόνοια 29Μ - ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ
Η Ομόνοια 29Μ καλωσόρισε τον Μόδεστο Σωτηρίου.Ο 33χρονος αριστερός μπακ επιτρέφει στους πράσινους.




Μέλος από το επιτελείο της ομάδας είδε τον Διαμαντάκο και του είπε... «ρε τι έβαλες... τι έβαλες ρε;».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις