Να εκμεταλλευτεί και το... ντέρμπι!

Να εκμεταλλευτεί και το... ντέρμπι!

Η ΑΕΚ κόντρα στην Ομόνοια Αραδίππου θέλει νίκη για να ανέβει στους 20 βαθμούς.

Με κολλητή νίκη κόντρα στα Περιστέρια η ΑΕΚ θα μπορεί να εκμεταλλευτεί το αιώνιο ντέρμπι ανάμεσα σε Ομόνοια και ΑΠΟΕΛ.
 
 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

ΑΕΚ: Πέρασαν από εργομετρικά οι ποδοσφαιριστές (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

ΑΕΚ: Πέρασαν από εργομετρικά οι ποδοσφαιριστές (ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ)

Ολοκληρώθηκαν οι εργομετρικές εξετάσεις των ποδοσφαιριστών της ΑΕΚ σύμφωνα με την επίσημη ενημέρωση.