Ποστάρισμα Ομόνοιας για... ΑΠΟΕΛ

Ποστάρισμα Ομόνοιας για... ΑΠΟΕΛ

Σε ρυθμούς αιώνιου ντέρμπι κινούνται άπαντες στην Ομόνοια.

Μετά το ματς με τη Λωζάνη οι πράσινοι στρέφουν το βλέμμα τους στον ΑΠΟΕΛ και το γραφείο τύπου της ομάδας πόσταρε για το αιώνιο.

Η ανάρτηση:

 
 
 
View this post on Instagram
 
 
 

A post shared by OMONOIA FC (@omonoiafootball)

 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το παραμύθι συνεχίζεται: Το Πράσινο Ακρωτήρι έμεινε όρθιο και απέναντι στην Ουρουγουάη και ονειρεύεται «32»

Το Πράσινο Ακρωτήρι κοίταξε στα μάτια και την Ουρουγουάη, πήρε την ισοπαλία (2-2) και έμεινε ολοζώντανο στη μάχη της πρόκρισης για τους «32», ενώ η σελέστε θα παίξει τα ρέστα της κόντρα στην Ισπανία.