Έδωσαν τα χέρια για τη μεταγραφή του Μπα!
Θέμα χρόνου είναι η ολοκλήρωση του deal για τη μεταγραφή του ποδοσφαιριστή του ΑΠΟΕΛ, Αλγκασίμ Μπα στη Ντιναμό Τιφλίδας του Τιμούρ Κετσπάγια.




"Πιστεύω ότι μπορούμε να είμαστε χαρούμενοι. Έχουμε 7 βαθμούς σε 3 ματς. Αν μας έλεγαν τον Ιούλιο ότι θα είχαμε τόσους τώρα, θα το υπογράφαμε. Πρέπει να δούμε τη γενική, θετική εικόνα. Είμαστε αήττητοι. Παίξαμε με μεγάλες ομάδες. Βλέπουμε τα υπόλοιπα ματς και στην έδρα μας πρέπει να είμαστε δυνατοί."
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις