Γιαννακόπουλος κατά την αποχώρηση από το γραφείο του Βρούτση: «Όλα πήγαν καλά, το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί»

Γιαννακόπουλος κατά την αποχώρηση από το γραφείο του Βρούτση: «Όλα πήγαν καλά, το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί»

Ο Δημήτρης Γιαννακόπουλος αποχώρησε από το γραφείο του Γιάννη Βρούτση, τονίζοντας: «Όλα πήγαν καλά, το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί».

Αναλυτικά όσα τόνισε ο ιδιοκτήτης της ΚΑΕ Παναθηναϊκός Aktor, κατά την αναχώρησή του από το Υπουργείο:

«Όλα πήγαν καλά. Ο Υπουργός είχε πολύ καλή διάθεση. Όλα πήγαν καλά, το πρωτάθλημα θα συνεχιστεί. Όλα πήγαν καλά.

Δεν έχω να απαντήσω κάτι άλλο. Όλα πήγαν καλά».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Σνάιντερ: Ο μαέστρος μιας γενιάς που άγγιξε την κορυφή

Σνάιντερ: Ο μαέστρος μιας γενιάς που άγγιξε την κορυφή

Δεν ήταν ποτέ ο πιο γρήγορος, ούτε ο πιο δυνατός. Αλλά είχε κάτι που δεν μπορεί να διδαχτεί, καθαρό ποδοσφαιρικό μυαλό. Την κατάλληλη έμπνευση τη σωστή στιγμή. Μια πάσα που δεν βλέπει κανείς.