ΠΑΠΑΣΤΑΥΡΟΥ: «Έβαλα περισσότερο από 20 εκατομμύρια, στόχος να μεγαλώνουμε»
Στον Άλφα μίλησε σήμερα (13:00) ο Σταύρος Παπασταύρου. Ο Πρόεδρος της Ομόνοιας σε μια άκρως ενδιαφέρουσα συνέντευξη, για όλα τα τρέχοντα ζητήματα της ομάδας.




Συγκεκριμένα, ο πρόεδρος της Αμμοχωστιανής ομάδας ανέβασε story στα social media, με το εξής μήνυμα:
«Στην Ανόρθωση μένουν όσοι θέλουν, μπορούν και αντέχουν», μία ατάκα που την είπε πριν από χρόνια, ο παλαίμαχος ποδοσφαιριστής της «Κυρίας», Πανίκος Ππούνας, ο οποίος απεικονίζεται στη φωτογραφία που ανέβασε ο κ. Πραστίτης.
Με τον τρόπο αυτό, προφανως στέλνει μήνυμα στους παίκτες με τους οποίους η διοίκηση είναι σε επαφές για ανανέωση συμβολαίου με αναπροσαρμοσμένες οικονομικές αποδοχές...
Δείτε το στόρι:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις