ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωτάθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ
Ο όμιλος ΣΚΑΪ απέκτησε τα δικαιώματα του πρωταθλήματος μπάσκετ μετά από ψηφοφορία που έγινε σήμερα, με όλες τις ομάδες να τάσσονται υπέρ τη πρότασής του.




Ο Βόσνιο-Κύπριος προπονητής, δεν έχει δώσει τα χέρια, ούτε έχει υπογράψει με τον Πολωνικό σύλλογο.
Είναι στις υποψηφιότητες, αλλά μέχρι εκεί.
To μόνο σίγουρο, τη δεδομένη στιγμή, ότι φεύγει απο την Μπότεβ Πλόβντιβ.
Π.Χ.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις