EΠΙΣΗΜΟ του Κουμουρή
Η Ομόνοια Αραδίππου με ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τον Μιχάλη Κουμουρή.




Ο Κύπριος εξτρέμ έκανε το 2-0, με το δεύτερο του γκολ με τη φανέλα της ρουμάνικης ομάδας.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις