Μπαρτζώκας: «Παίξαμε άσχημα στο δεύτερο ημίχρονο»

Μπαρτζώκας: «Παίξαμε άσχημα στο δεύτερο ημίχρονο»

Στο γεγονός πως οι παίκτες του Ολυμπιακού δεν έκαναν τίποτα από αυτά που έπρεπε για να κάνουν το 3-0 κόντρα στη Ρεάλ στάθηκε ο Γιώργος Μπαρτζώκας μετά τη λήξη του αγώνα στο «Wizink Center».

Ο Γιώργος Μπαρτζώκας τόνισε πως ο Ολυμπιακός δεν ήταν καλός στο δεύτερο ημίχρονο κόντρα στη Ρεάλ στη Μαδρίτη, έκαναν πολλά λάθη κι έχασαν λέι απ κι, έτσι, η Ρεάλ βρήκε την αυτοπεποίθηση που της έλειπε κι αυτοί δεν εκτέλεσαν σωστά και δεν βρήκαν ρυθμό.

Αναλυτικά: «Παίξαμε άσχημα στο δεύτερο ημίχρονο. Αποφύγαμε όλα τα πράγματα τα οποία θα έπρεπε να κάνουμε. Κάναμε περίπου 10 λάθη, χάσαμε 4-5 λέι-απ και δώσαμε την ευκαιρία στη Ρεάλ Μαδρίτης να επιστρέψει στο παιχνίδι και να βρει αυτοπεποίθηση, κυρίως μέσα από τα λάθη μας

Έπρεπε να προστατέψουμε την μπάλα, να εκτελέσουμε πολύ καλύτερα και σταματήσαμε να βρίσκουμε ρυθμό στο παιχνίδι κι, έτσι, παίξαμε πιο κάτω από το επίπεδό μας».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Πολύ κοντά σε συμφωνία με τον Τσιγκρίνσκι για να έρθει Κύπρο!

Πολύ κοντά σε συμφωνία με τον Τσιγκρίνσκι για να έρθει Κύπρο!

Μιλώντας στον Super Sport FM ο εκπρόσωπος Τύπου της Krasava ENY, Χριστόφορος Μιχαηλούδης, αποκάλυψε ότι η ομάδα του είναι πολύ κοντά σε συμφωνία με τον 39χρονο Ουκρανό προπονητή και πρώην ποδοσφαιριστή της ΑΕΚ Αθηνών, Ντμίτρο Τσιγκρίνσκι!