«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς: Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε την είσοδό του στο Telekom Center και αποθεώθηκε από περισσότερους από 3 χιλ. φίλους του Παναθηναϊκού στις εξέδρες!




Αναλυτικά:
«Σε έκτακτη σύσκεψη που πραγματοποιήθηκε σήμερα με το σωματείο Κούρης Ερήμης και μετά από ενημέρωση από την Αστυνομία αποφασίστηκε από κοινού όπως ο αποψινός Τελικός Κυπέλλου Πετόσφαιρας Γυναικών Β Κατηγορίας πραγματοποιηθεί κεκλεισμένων των θυρών.
Η ασφάλεια και σωματική ακεραιότητα των αθλητών και των οπαδών είναι αδιαπραγμάτευτος όρος σε κάθε παιχνίδι για όλα τα τμήματα του σωματείου.
Ευχόμαστε στις αθλήτριες μας κάθε επιτυχία στον τελικό Κυπέλλου.
ΟΜΟΝΟΙΑ ΛΑΟΣ ΚΥΠΕΛΛΟ»
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις