ΤΟΣΑ εισιτήρια διαρκείας διάθεσε μέχρι στιγμής το ΑΠΟΕΛ!
Με ανάρτηση του στα social media το ΑΠΟΕΛ, ενημερώνει ότι έσπασε ήδη και το «φράγμα» των 2000 εισιτηρίων. Και φυσικά η διάθεση συνεχίζεται.




Αναλυτικά:
«Δεν είμαι από αυτούς που λένε πως η Πάφος δεν το χάνει. Το αξίζει όμως περισσότερο από όλους, έτσι το βλέπω. Είναι το ρόστερ που έχει. Όταν έχεις ένα γεμάτο ρόστερ δεν σε επηρεάζει τόσο πολύ η κούραση. Μετράει η ποιότητα που έχεις στην 18αδα».
Δείτε το σχετικό απόσπασμα από το 1:04:34 μέχρι το 1:05:18:
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις