Στον Ατρόμητο Παλαμά ο Πετρίδης

Στον Ατρόμητο Παλαμά ο Πετρίδης

Σε ενίσχυση στον “άσσο” προχώρησε η διοίκηση του Ατρόμητου Παλαμά.

Συγκεκριμένα, ανακοίνωσε την απόκτηση του Κωνσταντίνου Πετρίδη. Ο 20χρονος Κύπριος γκολκίπερ αγωνιζόταν στον ΑΟΤ ενώ έχει περάσει κι από την ΑΕ Ζακακίου.

Πάει στον Ατρόμητο Παλαμά, σε ένα σκληροταχηλο ελληνικό πρωτάθλημα σε ένα όμιλο με μεγάλα ονόματα όπως Τρίκαλα,  Αναγέννηση Καρδίτσας, Πιερικό, Ολυμπιακό Βόλου κ.α.

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!

Ξεκίνησε το μπαράζ... ενίσχυσης, έρχονται κι άλλοι!

Μετά την ανακοίνωση της παραμονής του Βέσκο Μιχαΐλοβιτς ο Εθνικός άρχισε την... ενίσχυση.