Λουτσέσκου: «Λυπάμαι γιατί αγαπώ τρομερά τον ΠΑΟΚ και ήθελα ένα διαφορετικό αντίο-Ευγνώμων σε Σαββίδη»
Τι δήλωσε ο Ραζβάν Λουτσέσκου για την αποχώρησή του από τον πάγκο του ΠΑΟΚ.




Αναλυτικά:
«Ήταν δύσκολο παιχνίδι, απέναντι στην καλύτερη ομάδα στην Κύπρο. Στο πρώτο μέρος δεν ήμασταν καλοί, αλλά στο δεύτερο ημίχρονο ήμασταν φανταστικοί. Το κλειδί ήταν η νοοτροπία των ποδοσφαιριστών. Το ποδόσφαιρο είναι στιγμές. Υπάρχουν πολλά παιχνίδια ακόμη, δεν έχει αλλάξει κάτι. Από αύριο κιόλας το ξεχνάμε. Πρέπει να παραμείνουμε ταπεινοί, δεν θέλω να λέω μεγάλα λόγια».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις