ΜΑΡΤΙΝΣ: «Είμαστε σε καλό δρόμο - Είναι δύσκολο όταν δεν έχουμε πολλούς παίκτες στον πάγκο, αλλά...»

ΜΑΡΤΙΝΣ: «Είμαστε σε καλό δρόμο - Είναι δύσκολο όταν δεν έχουμε πολλούς παίκτες στον πάγκο, αλλά...»

Δείτε τι δήλωσε ο προπονητής της Ομόνοιας Αραδίππου, Ούγκο Μαρτίνς, μετά το τέλος της αναμέτρησης στο «Αντώνης Παπαδόπουλος» με αντίπαλο την ΕΝΠ, για τη 17η αγωνιστική της Cyprus League by Stoiximan.

Αναλυτικά:

«Ξεκινήσαμε πολύ καλά και δημιουργήσαμε ευκαιρίες στο πρώτο μέρος. Στο δεύτερο είχαμε πάθος και ανοίξαμε το σκορ. Το δεύτερο ημίχρονο δεν ήταν τόσο ωραίο για να το δει κάποιος, λόγω των κόκκινων καρτών. Νομίζω είμαστε σε καλό δρόμο. Είναι πολύ σημαντικό να κερδίζουμε τις ομάδες με τις οποίες παλεύουμε για την παραμονή. Έχουμε τον στόχο μας, σίγουρα θέλουμε περισσότερους παίκτες και λύσεις, όμως τα παιδιά κάνουν πολύ καλή δουλειά, παλεύουν και είναι ανταγωνιστικοί. Σίγουρα είναι δύσκολο όταν δεν έχουμε πολλούς παίκτες στον πάγκο, όμως παλεύουμε με τις λύσεις που έχουμε. Βρόντης και Φεριέρ ελπίζω να είναι έτοιμοι την επόμενη αγωνιστική».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

«Πού πήγαν οι όμορφοι άντρες;»: Δύο γυναίκες αναρωτιούνται γιατί δεν τις φλερτάρουν πια στα μπαρ - Δείτε το viral βίντεο

«Πού πήγαν οι όμορφοι άντρες;»: Δύο γυναίκες αναρωτιούνται γιατί δεν τις φλερτάρουν πια στα μπαρ - Δείτε το viral βίντεο

Μια συζήτηση που φουντώνει στα social media φέρνει ξανά στο προσκήνιο το ερώτημα για το πώς γνωρίζονται σήμερα οι άνθρωποι και γιατί το παραδοσιακό φλερτ φαίνεται να έχει περιοριστεί.