«Ο ΑΠΟΕΛ μας άσκησε πίεση, δεν κάναμε κάτι σπουδαίο»

«Ο ΑΠΟΕΛ μας άσκησε πίεση, δεν κάναμε κάτι σπουδαίο»

Δηλώσεις παραχώρησε ο Αλεξέι Σπιλέφσκι μετά τέλος του αγώνα με τo ΑΠΟΕΛ.

Αναλυτικά:

«Είμαι χαρούμενος για τους τρεις βαθμούς. Είναι δύσκολο να αγωνιζόμαστε σε τέτοια ατμόσφαιρα. Είμαι πιο νευριασμένος για την εμφάνιση του 2ου ημιχρόνου γιατί στο πρώτο μέρος ελέγξαμε το παιχνίδι. Ο ΑΠΟΕΛ μας άσκησε καλή πίεση στο 2ο ημίχρονο. Όταν πέρασαν και οι αλλαγές στο γήπεδο πάλεψαν μέχρι το τέλος. Είμαι ικανοποιημένος που καταφέραμε να κερδίσουμε. Δεν κάναμε κάτι σπουδαίο, πρέπει να παραμείνει ταπεινοί».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ο γνωστός προπονητής και η σταρ της τηλεόρασης δεν κρύβουν πια τον έρωτα τους

Ο γνωστός προπονητής και η σταρ της τηλεόρασης δεν κρύβουν πια τον έρωτα τους

Ένας προπονητής της Premier League εμφανίστηκε δημόσια με μια εντυπωσιακή ξανθιά σταρ σαπουνόπερας, ενώ απολάμβανε την ποδοσφαιρική δράση στο Παγκόσμιο Κύπελλο.