«Αν το πιστεύαμε λίγο παραπάνω ίσως...»

«Αν το πιστεύαμε λίγο παραπάνω ίσως...»

Ο προπονητής της Καρμιώτισσας, Αλέξης Γαρπόζης μίλησε μετά την ήττα από την ΑΕΚ.

 

 

«Ίσως χωρίς να είμαι σίγουρος γιατί θέλω να δω το παιχνίδι ξανά, ίσως να ήταν η καλύτερη εμφάνιση από την μέρα που είμαι εδώ. Θεωρώ ότι αν το πιστεύαμε λίγο παραπάνω ίσως να δημιουργούσαμε προβλήματα. Να κρατήσουμε την καλή εικόνα στο μεγαλύτερο διάστημα του παιχνιδιού... Δεν λέω ότι ήμασταν καλύτεροι. Η ΑΕΚ ήταν καλύτερη και δικαια νίκησε...».

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

ΟΛΑ ΜΟΥΝΤΙΑΛ - Τα ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ όλων  των αγώνων (ΒΙΝΤΕΟ)

ΟΛΑ ΜΟΥΝΤΙΑΛ - Τα ΣΤΙΓΜΙΟΤΥΠΑ όλων των αγώνων (ΒΙΝΤΕΟ)

Δείτε τα στιγμιότυπα όλων των αγώνων του Παγκοσμίου Κυπέλλου 2026.