ΤΟΣΑ εισιτήρια διαρκείας διάθεσε μέχρι στιγμής το ΑΠΟΕΛ!
Με ανάρτηση του στα social media το ΑΠΟΕΛ, ενημερώνει ότι έσπασε ήδη και το «φράγμα» των 2000 εισιτηρίων. Και φυσικά η διάθεση συνεχίζεται.




Η Ανόρθωση αυτή την περίοδο έχει να διαχειριστεί πολύ δύσκολα οικονομικά θέματα και αυτό της προκαλεί μεγάλο πονοκέφαλο αλλά και πίεση.
Την ίδια ώρα όμως πρέπει να συγκεντρωθεί και στα αγωνιστικά της καθήκοντα καθώς αυτό το Σαββατοκύριακο παίζει κόντρα στην Ένωση και ενόψει αυτού του αγώνα μπορεί να χαμογελάει.
Ο λόγος που μπορεί να χαμογελάει είναι γιατί οι Κικο και Χρυσοστόμου νιώθουν καλύτερα και μάλλον θα είναι αποστολή, ενώ στην διάθεση του Οκκά θα είναι οι Μλάντοβιτς Αρτυματάς και Ρόγκουλιτς.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις