«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς: Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε την είσοδό του στο Telekom Center και αποθεώθηκε από περισσότερους από 3 χιλ. φίλους του Παναθηναϊκού στις εξέδρες!




ΆΡΗΣ:Βανά, Σανέ, Ουρόσεβιτς, Γκόλντσον, Καζού, Στρούσκι, Σαρφό, Μοντνόρ, Μπένγκτσον, Γκομίς, Κβιλιτάια.
Στον πάγκο: Πισιήας, Σωφρονίου, Ζάντρο, Μουσούντα, Μποακί, Μάτισικ, Γιαγκό, Μαγιαμπέλα, Νίκολιτς, Σάβο, Σεμέδο, Κορέια.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις