ΒΡΥΖΑΣ: «Όταν μου δόθηκαν όλα, επαναπαύτηκα και είχα τη χειρότερη περίοδο στην καριέρα μου» (ΒΙΝΤΕΟ)
Συνέντευξη στους Betarades παραχώρησε ο τεχνικός διευθυντής του ΑΠΟΕΛ Ζήσης Βρύζας.




Αναλυτικά:
«Να δώσω συγχαρητήρια στην Ομόνοια. Θέλαμε το θετικό αποτέλεσμα, αλλά δεν τα καταφέραμε. Οπισθοχωρήσαμε στο δεύτερο ημίχρονο, αλλά έτσι είναι αυτά, βλέπουμε το επόμενο παιχνίδι. Η ομάδα ανέβηκε επίπεδο, δουλεύουμε σκληρά και θα τα δίνουμε όλα σε κάθε παιχνίδι. Ευχαριστούμε τον κόσμο μας, εμείς θα προσπαθήσουμε να τους δικαιώσουμε».
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις