«Έπεσε» το Telekom Center για τον Ζοτς: Aποθέωση από τον κόσμο του Παναθηναϊκού για Ομπράντοβιτς
Ο Ζέλικο Ομπράντοβιτς έκανε την είσοδό του στο Telekom Center και αποθεώθηκε από περισσότερους από 3 χιλ. φίλους του Παναθηναϊκού στις εξέδρες!




Όπως βλέπετε στις πιο κάτω φωτογραφίες που εξασφάλισε η ιστοσελίδα μας, ThemaSports.com, το Νότιο πέταλο είναι γεμάτο από... σκουπίδια!


1
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις