ΤΕΛΟΣ από την ΕΡΤ το Ελληνικό πρωταθλημα μπάσκετ - Ομόφωνα στον όμιλο ΣΚΑΪ
Ο όμιλος ΣΚΑΪ απέκτησε τα δικαιώματα του πρωταθλήματος μπάσκετ μετά από ψηφοφορία που έγινε σήμερα, με όλες τις ομάδες να τάσσονται υπέρ τη πρότασής του.




Συγκεκριμένα, έδωσε 10.000 ευρώ, που είναι μέχρι στιγμής, η τρίτη πενταψήφια εισφορά...
Η σχετική φωτογραφία:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις