To μήνυμα του Ρονάλντο μετά το 0-0 της Πορτογαλίας με την Κολομβία (ΑΝΑΡΤΗΣΗ)
Ο Κριστιάνο Ρονάλντο έστειλε το δικό του μήνυμα μετά το 0-0 της Πορτογαλίας με την Κολομβία.




Ο Άντερσον Κορέια εδώ και καιρό έστειλε επιστολή ζητώντας τα δεδουλευμένα του, ωστόσο η κατάσταση στην Ανόρθωση έχει κουράσει τον παίκτη ο οποίος ενημέρωσε την ομάδα ότι αποχωρεί.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις