Επέστρεψε στην ΠΑΕΕΚ ο Δημητρίου
Η ΠΑΕΕΚ ανακοίνωσε την απόκτηση του Μάριου Δημητρίου, ο οποίος αποχώρησε από τον Εθνικό.




Θυμίζουμε ότι ο Ελλαδίτης άσος, τον ερχόμενο Δεκέμβριο (19/12/24) κλείνει τα 38!
Δείτε τι αναφέρει:

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις