EΠΙΣΗΜΟ του Κουμουρή
Η Ομόνοια Αραδίππου με ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τον Μιχάλη Κουμουρή.




Μετά την ολοκλήρωση της σήμανσης του τελικού σε 16 σταθμούς του μετρό της πρωτεύουσας, ολοκληρώθηκε και η σήμανση στο σταθμό του Θησείου με τις εισόδους να "ντύνονται" στα χρώματα της διοργάνωσης και το μήνυμα Athens Final 2024 να κοσμεί αρκετά σημεία πέριξ του σταθμού.
Δείτε φωτογραφίες:




Πηγή: sdna.gr
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις