EΠΙΣΗΜΟ του Κουμουρή
Η Ομόνοια Αραδίππου με ανακοίνωσε την έναρξη της συνεργασίας με τον Μιχάλη Κουμουρή.




Τις 70 χιλιάδες ευρώ θα τις πάρει ο Ολυμπιακός Λευκωσίας και τις άλλες 30 χιλιάδες η Ανόρθωση.
Την περασμένη σεζόν ο 17χρονος κίπερ ήταν στην Κ-19 της «Κυρίας», σε μερικά παιχνίδια ήταν στην αποστολή της επαγγελματικής ομάδας, αλλά δεν είχε κανονικό συμβόλαιο…
Τον Πισιήα, στην «ελαφρά ταξιαρχία», τον πήραν φυσικά ως επένδυση για το μέλλον.
Π.Χ.
Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις