Ανανέωσε με Τσουκαλά
Η Ομόνοια 29Μ ανακοίνωσε την ανανέωση της συνεργασίας της με τον Σταύρο Τσουκαλά.




Η Ομόνοια με ανάρτηση της στα σόσιαλ μίντια συγχαίρει τον Μίλετιτς για την σπουδαία εμφάνιση κόντρα στον ΑΠΟΕΛ αλλά και το βραβείο που παρέλαβε

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις