Παναθηναϊκός: Ο Τερίμ έδωσε τετραήμερο ρεπό στους παίκτες

Παναθηναϊκός: Ο Τερίμ έδωσε τετραήμερο ρεπό στους παίκτες

Τις διακοπές του Πάσχα σαν τους μαθητές περιμένουν πλέον στον Παναθηναϊκό καθώς ο Τερίμ έδωσε τετραήμερη άδεια. Μετά την προπόνηση της Μεγάλης Πέμπτης θα συγκεντρωθούν ξανά την Τρίτη του Πάσχα.

 
 
Δύο στροφές έμειναν για το τέλος, με επόμενη υποχρέωση το παιχνίδι στην Τούμπα με τον ΠΑΟΚ και το ντέρμπι με τον Ολυμπιακό στη Λεωφόρο. 
 
Μπροστά βέβαια υπάρχει η διακοπή του Πάσχα και ο Φατίχ Τερίμ έδωσε τετραήμερη άδεια στους ποδοσφαιριστές του, αφού μετά την προπόνηση της Μεγάλης Πέμπτης θα συγκεντρωθούν ξανά την Τρίτη 7 Μαΐου.
 
Sdna.gr
 

Ακολουθήστε το Themasports.com στο Google News και μάθετε πρώτοι όλες τις αθλητικές ειδήσεις

 

 

 

 

Ομόνοια: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ από τη προπόνηση στην Κυπερούντα

Ομόνοια: ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΕΣ από τη προπόνηση στην Κυπερούντα

Δείτε φωτογραφίες πό την προετοιμασία της Ομόνοιας στη Κυπερούντα στην Κυπερούντα.